Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2011

άτιτλο

ε λοιπόν οι άνθρωποι είναι μονογαμικά όντα. Ή πως η πολυγαμία τρέφει τα μονογαμικά συναισθήματα και τις ανασφάλειες. Και ο νέος, χαριτωμένος και εκδηλωτικός αναρχικός θα ήθελε πολύ να καλύψει την δική του ανικανότητα να δεχτεί την ήττα του, στις λέξεις η αναρχία είναι μια μεγάλη παρτούζα. Πόσο πολύ ήθελε ένα μοναδικό μάγουλο να το χαιδέψει με το πετάρισμα των βλεφάρων του.

Κατά τ'άλλα η συνέλευση καλά, μόνο πολιτική να κάνουμε παιδιά και όχι σεξ. Ο έρωτας σκοτώνει τις συνειδήσεις και τις καταλήψεις μας. Μου είπαν πως το στέκι έχει 15 γυναίκες και 2 άντρες και χάρηκα που δεν πετάχτηκε κάποιος να πει μα καλά πως τις προλαβαίνετε όλες; 15 γυναίκες, γι αυτό και η συνταγή για μολότοφ στον τοίχο. Το μπουκάλι της σαμπάνιας κάνει μεγαλύτερο νταβαντούρι.

Τώρα πονάνε οι γλουτοί μου από την σχεδόν καθημερινή προπόνηση. Προπονούμαι γενικά. Σε οτιδήποτε.  Ανάγω τη ζωή μου σε πρωτάθλημα. Σήμερα διαγωνίζομαι στο πως θα σκοτώσω τη βαρεμάρα και πέρασα από το μπλογκ μου για να της βάλω παγάκια μέσα στο σουτιέν μπας και ανατριχιάσει. Τα σκ είμαι πριγκίπισσα, το άλλο μπορεί να είμαι ο μπαζ(ο) λάιτγίαρ, πάντως μου δίνουν και 27ε για να γίνομαι ό,τι ήθελα από μικρή.

Διαβάζω πρόζες του Μπέκετ και κάνω πως γράφω έτσι.
Προσπαθώ να χώσω τον μπίρμπα στη δουλειά αλλά αντιστέκεται.
Ψάχνω για δουλειά, βράδυ. (λίγο αφότου έγραψα αυτό, πήρα τηλ σ ένα μπαρ στο παγκράτι, είπα παίρνω για την αγγελία, είπαν ότι ψάχνουν γυναίκες,ναι μα κι εγώ για την αγγελία παίρνω)
Κόβω τη φράτζα μου μόνη.
Σκέφτομαι πόσο σκατά μπορεί να (μην) είναι τα πράγματα ορισμένες φορές, ή ακόμα χειρότερα πόσο σκατά (δεν) μπορείς να τα δεις. Δεν θα πω εκείνο το χιλιοειπωμένο του μπέκετ, όταν είσαι μες στα σκατά ως το κεφάλι δεν σου μένει παρά να τραγουδήσεις, όχι, θα πω εκείνο το αμίμητο try again, fail again, fail better. Μπέκετ ξανά και για πάντα.


δεν αργεί η μέρα που θα αλλάξουμε τα ρολόγια μας για το θερινό ηλιοστάσιο.
(κι αλήθεια, αν ήσουν πράγματι χωμένος σε σκατένιο βούρκο, ποιο θα λέγες τραγούδι;)

2 σχόλια:

  1. "(κι αλήθεια, αν ήσουν πράγματι χωμένος σε σκατένιο βούρκο, ποιο θα λέγες τραγούδι;)"

    ♫♪♫ Always look on the bright side of life ♫♪♫

    ♫♪♫♫♪♫♫♪♫♫♪♫♫♪♫♫♪♫♫♪♫
    Life's a piece of shit
    When you look at it
    Life's a laugh and death's a joke, it's true.
    You'll see it's all a show
    Keep 'em laughing as you go
    Just remember that the last laugh is on you.
    ♫♪♫♫♪♫♫♪♫♫♪♫♫♪♫♫♪♫♫♪♫

    ΑπάντησηΔιαγραφή