Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2011


Κάθε φορά που βρίσκω τον εαυτό μου, τρομάζω, βασικά ξενερώνω, χαλιέμαι βρε αδερφέ. Το ίδιο ισχύει και για σένα μωρό μου. Κάθε φορά που είσαι ο εαυτός σου, είναι χάλια. Ψέματα, αν το κάνεις to tha bone ίσως είναι τέλειο, τόσο τέλειο που δεν αντέχεται. Κανείς δε σε θέλει έτσι. Νιώστο. Άσε που ποτέ δεν ήσουν. Αν ήσουν θα είχες πρόβλημα σοβαρό, σοβαρά. Νομίζω αυτό το be yourself είναι ότι πιο φυγόπονο έχω ακούσει ποτέ. Και αυτό επειδή η δύναμη της αγάπης είναι δυνατότερη από την προσπάθεια να είσαι τέλειος. Ή επειδή το μουνί μου είναι πιο καυτό από τη μολότοφ σου. Ή επειδή έχω δει την αλήθεια και δεν βγάζει κανένα νόημα. Ή επειδή παίρνεις πολύ μεγάλες τζούρες για την ηλικία σου.

στο:
http://mesotoixia.blogspot.com/2011_09_01_archive.html

ξέρει ο birba.

1 σχόλιο: